Hej, jag lever!

Men tyvärr är tiden just nu inte på min sida och jag har fått lov att prioritera annat än bloggen.

Augusti har hittills varit full av..

1) Semester.
Nästan två härliga veckor i Israel och ja, det kommer en reseberättelse så småningom!
2) "Konferensande"
Två dagar efter att jag kom tillbaka till jobbet var det dags för konferens i Stockholm där jag stannade kvar över helgen efteråt. Roligt var det, men om man säger såhär.. att leka "Sanning eller konsekvens" med sina arbetskamrater är tveksamt om det var en bra idé.
3) Komma ikapp på jobbet
Inte där ännu, överhopad är jag och vi går dessutom in i vår högsäsong as we speak..
4) Flyttförberedelser
Nästa helg flyttar jag från kollektiv till egen andelsbolig och det ska köpas möbler, fixas med adressändring, tecknas försäkring, Internet, el, gas etc. Speciellt möbler och inredning är min största huvudvärk - hittar ingenting jag gillar!

Och på fredag flyger jag åter till Stockholm för brorsans bröllop! Min klädsel är inte klar heller, ytterligare en anledning till stress!

Så. Jag kommer tillbaka. Men det dröjer nog ytterligare en tid tills jag är på plats i nya lägenheten och har fått Internet inkopplat. Hoppas på förr än senare.

Men nu vet ni vad jag pysslar med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

chilla med möbelköpet! ofta behöver man bo in sig för att hitta vad som behövs i lyan!

Postat av: Elin

LYCKA TILL MED ALLT!

2008-08-27 @ 10:55:50
Postat av: Jessica

Lycka till! Ser fram emot att höra om allt och att få regelbundna uppdateringar från dig och din andra blogg.. ;)

2008-08-27 @ 22:13:01
Postat av: Karin

Jag vill höra allt om hur ni hade det i Israel eftersom jag nu inte kunde träffa dig på plats! Men att föda barn känns ändå som en bra anledning att missa långväga besökare för!! ;-)

2008-08-30 @ 22:52:34
URL: http://kalasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se