Svårigheterna med att hitta en laptopväska

Det är svårt att hitta en snygg väska för laptopen. Det var flera månader sedan jag köpte min nya LG och jag går fortfarande utan väska, har helt enkelt låtit bli att resa med den ännu men det skulle ju underlätta. Vägrar att köpa en "gubbportfölj" och valmöjligheterna med en 17-tums widescreen är inte så stora..

Nu funderar jag på den här som ligger till försäljning på Etsy. Gillar utseendet och $49 + frakt är billigt! Okej att mönstret kanske inte är så diskret eller matchningsbart men ofta är jag ju inte ute och traskar/reser med datorn.. Vi får se!

image704

Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker att den var söt! Vet du hur det funkar med tull när man skickar efter från USA?
Ha det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se