Telefonlistan

För att undvika att stå och dunka mitt huvud i väggen för att jag är så korkad som somnade 3 timmar på kvällskvisten så gör jag en liten lista jag fann hos Veronika. Det syftar alltså på ens telefonlista i mobilen..

Har du pussat nr 2?
Ja, och kysst också. Det är Föredettingen.

Vad har du för relation med nr 20?
En kompis från högskolan.

När ska du träffa nr 30?
Det lär nog dröja, om vi inte stöter på varann av misstag i Stockholm. Också en kompis från högskolan.

Är nr 18 söt?
Haha, det är växelnumret till jobbet!

Vad var ditt första intryck av nr 13?
En tokig, lite lillgammal tjej. Det är bara en bekant, snarare en kompis till en kompis.

Gillar du nr 14?
Visst - det är min farfar.

Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Nej. Det är också Föredettingen, bara ett annat nummer. Vi har haft lite mailkontakt dock.

När ska du träffa nr 26 nästa gång?
Aldrig, hoppas jag. Det är ett ex kan man nog kalla honom för, även om jag dumpade rätt kvickt..

Är du nära vän med nr 23?
Inte nära, men det är en bekant här i Köpenhamn.

Har du gått på bio med nr 4?
Men vad f*n, hur många nummer har jag till Föredettingen?! Vi har gått på en slags bio, ja..

Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Oh ja! Det är Dansken :)

Vad pratar du och nr 5 oftast om?
Förut pratade vi om jobbet. Det är min gamla chef från restaurangen i Stockholm som jag dejtade i början..

Skulle du kunna ge nr 9 en kram?
Ja! En rar tjej från en folkhögskola jag gått på.

Vad har du och nr 24 för relation?
Vi bor ihop. Kombosar.

Vad skulle du vilja göra med nr 25?
Ingenting. Det är ett annat nummer till det där exet.. Varför har jag kvar det egentligen?

Vad är det bästa med nr 8?
Att hon är en söt och omtänksam tjej.

Brukar du och nr 16 träffas?
Inte så ofta tyvärr. Det är den snygga bergsklättraren från Stockholm som är mycket bra på vissa saker.. Honom saknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se