Det kan man också göra en fredagskväll

Nej, midsommar firas inte i Danmark.

Därför har jag ägnat kvällen åt att:

1) Boka hotell i Israel
4 st reserverade och klara, 2 st ej bekräftade.

2) Bostadssurfa
Skriva till
2 st andelsboligsäljare samt jämföra räntor för andelsboligkredit i olika banker (gääääsp!). Kontaktat 2 av dem för att boka tid för rådgivning. Nordea (min bank) har f ö några av de sämsta villkoren.. bra där!

Nu ska jag äta en macka med rökt lax och se på ett avsnitt av Britain's Next Top Model innan läggdags. Jag är nog lite av en pensionär ibland.

Kommentarer
Postat av: Linda K

vadfalls, ingen midsommar? hu! kan du inte småfira ändå?

Postat av: Ellinor

Linda K: Hade jag inte jobbat igår hade jag nog åkt till Sverige. Men åt lax gjorde jag ju, det är väl lite midsommarmat.. ;)

2008-06-21 @ 16:34:43
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se