Nej, det var ju inte alls pinsamt det här..

Vid halv 4-snåret skulle jag en sväng till finans-Jespers kontor, en promenad på max 10 meter. På vägen möter jag en annan person och en till på väg hem. Blickar möts - ingen viker med blicken.. till sist ger jag ifrån mig ett fånigt litet fniss och säger "hei hei". Inget svar. Kastar mig sedan in till Jesper. Jag skäms nog väldigt lätt, men det var pinsamt. Löfte fr o m nu: trevlig, men blasé. Inte ge anledning att tro att jag öppnade truten i lördags till följd av något annat än alkohol. Man säger så mycket då.

Kommentarer
Postat av: stina

Jag blir ju jättenyfiken nu....!!! Den där norrmannen har figurerat lite till och från på din blogg känns det som?

Postat av: Ellinor

Stina: Ja, fast det där var inte Norrmannen - vi arbetar på olika kontor. Kan inte vara så explicit med tanke på att vissa personer läser här ibland så det blir lite kryptiskt :)

2008-06-20 @ 16:48:54
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se