Helgen

Numera dricker jag alkohol rätt sällan.. och anledningen är att jag blir mer bakis ju äldre jag blir! En dryg ½ flaska rödvin igår (australiensiskt och utmärkt!) och illamåendet sitter fortfarande i. Dansken och jag frångick vanan att alltid äta ute på lördagar och beställde istället hem mat från O´s American Breakfast & Dinner (jag: BBQribs, cornbread och sallad) att avnjutas framför sista delfinalen av Mello. Sedan spelade vi Love Game; brädspelet jag gav honom till Alla Hjärtans Dag. Kan inte påstå att det var så sexigt, men himla roligt! Och sedan somnade jag. Tadaam!

Idag är han ute på äventyr och jag har hela dagen för mig själv! Planerna är att:
- Dammsuga (så rackarns trist, men damm syns så väl på en mörk matta)
- Fundera över hur jag ska göra med lägenheten. Börjar kännas som om det inte är värt det.
- Leta flygbiljetter till Israel.. inte så lätt som det låter! Korkade avgångstider och lång väntan i transfer :(
- Leka med min nya leksak!
- Fila ner naglarna och göra lite tjusig manikyr (fransk?)
- Planera New York (men det blir nog inte av)


Kommentarer
Postat av: Karin

Det finns direktflyg under sommaren också - Arkia flyger från köpenhamn på onsdagar. Naturligtvis är det fullständigt omöjligt att boka via hemsidan. Jag har ett mail från en svensk kille som har en resebyrå med massa information. Han kan kanske hjälpa till! jag mailar det!

Postat av: Ellinor

Karin: Svarar på mailet ikväll!

2008-03-05 @ 18:30:11
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se