Planer som vanligt

Ni har nog hört den förut.. men jag älskar söndagar! Till skillnad mot lördagar så är de helt fria från förväntningar, man måste inte göra en massa roliga saker och hinna med så mycket som möjligt utan kan ta allt i sin egen takt. Dock så har jag oftast en hel del inplanerat som jag inte haft tid till innan - så också idag:

- "Laga" min iTunes, som är helt dum för tillfället. Går inte igång. Sedan ska jag städa i spellistorna där också.
- Tvätta två maskiner. Ångrar att jag inte gick upp kl 7 då jag vaknade första gången, nu hann Jacob före.
- Fortsätta planera New York + köpa förskottsbiljetter till Empire State Building
- Byta lakan
. Så härligt med krispiga, nytvättade lakan! Önskar jag haft en mangel, nu stryker jag dem istället.
- Dammsuga internet efter inspiration till frisyrer och färger - ska
klippa mig imorgon!
- Måla naglarna ikväll till en film (The Darjeeling Limited? Enchanted? Sweeney Todd?)

Hoppas ni får en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Saskia

När äre du ska åka hit? förköp till ESB, why?

Postat av: Sandra

Åh, måste komma med ett NYC-tips gällande utsikt. Vi skippade ESB och kollade in "A view from the top" högst upp i Rockefeller Center, precis vid solnedgången. Riktigt coolt, inte lika mycket köer. Ett tips! Då kan man ju kolla på ESB istället.

2008-03-10 @ 12:31:32
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Saskia: Mailat dig! Förköp för att slippa biljettkön som tydligen kan vara lång..

Sandra: Tack för tipset, vi ska dock upp och käka i Rockefeller Center en av kvällarna så får njuta av utsikten då :)

2008-03-11 @ 21:05:30
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se