Recension: Sex som jag vill ha det


Sex som jag vill ha det av Abby Lee

För det första: Det här är ingen "kollektivtrafikbok". Överhuvudtaget är det inte en bok som lämpar sig att läsa ute bland folk, mycket pga av det mycket explicita omslaget. Men även innehållet är minst sagt (sexuellt) explicit och om du är känslig för sådant och inte tål extremt detaljerade skildringar av.. (ja, ni fattar!) så lägg ner direkt.

Sex som jag vill ha det är baserad på den brittiska sexbloggen Girl with a one-track mind. Personligen tycker jag sällan böcker som bygger på bloggar är någonting att hänga i julgranen, men det här är ett undantag. Välskriven, underhållande.. spännande kanske är att ta i, men det är inte något som blir liggande halvläst - jag var färdig med den på ett par kvällar. Sammantaget, i sin genre - en riktigt bra bok!

Betyg

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se