Hur man gör av med 2500:- på ett kick

Oj, vad jag gör av med pengar då jag sitter mitt i natten och inte kan sova!

Länge sedan jag handlade något på
Asos, men nu blev det..
Sötaste kappan jag föll för totalt (antagligen inte så varm, men man kan ju inte få allt)
Jag klär i lila, och den här blusen var fin
Vad sägs om en småtacky klänning i guldbrokad?
Ett par fyndiga stövlar, minsann
Totalt onödigt, men älskar vintagestuket på den här sminkväskan
Och något smink måste jag alltid ha - en ögonskugga från oprövade märket Barry M

Etsy kunde jag inte låta bli att klicka hem två par örhängen från fina The B-line.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nattshopping är det bästa!



Mia

Postat av: silly

kappan var de enda fina, resten av asfult, elr stövlarna va väl okej

2008-10-25 @ 12:55:40
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Mia: Visst är det!



Silly: Tja, smaken är olika. Hade jag haft tyckt om samma saker som någon som är hälften så gammal som mig hade jag nog blivit lite orolig..

2008-10-25 @ 16:59:56
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se