Take it easy

Mailkorrespondensen med C på ED (danska dejtingsajten) blev igår kväll till MSN.. och sedermera till telefon (och då var klockan 2 på natten!). Vi klickar åtminstone på den fronten och han är hur trevlig som helst, men medan jag gärna stannar här så länge och njuter av bekräftelsen och av att få skratta tillsammans med någon igen så verkar han (alltför) seriös. Han tyckte det lät "spännande" att jag inte hade tusen ex, utan mest varit i relationer* de senaste åren och han ville gärna försäkra sig om att jag inte bara var ute efter något tillfälligt på ED. Å andra sidan så har han inte det minsta bråttom att träffas IRL och det är skönt att slippa den pressen.

Nu är han borta hela helgen, men han har ändå skickat flera sms under kvällen och jag märker själv hur det får mig att backa lite. Relax..

* I brist på bättre ord så får jag referera till det jag hade med Föredettingen som det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se