Kan man kalla det för en dejt...?

Har det här förvandlats till a one-topic blogg.. en dejtingblogg? Man undrar ju.

Det var tal om att Dansken skulle komma hit imorgon, för att prata.. umgås. Som vanligt så har jag inte hört ett dugg, så då har jag gjort andra planer.. nämligen att träffa den mystiska C, eller Bankiren som vi kan kalla honom. I och med att han har sin dotter (4 ½) nästa vecka så föreslog han imorgon eftermiddag och att vi ska åka ut till
Langelinie om det är ok väder, promenera och fika.

Han var på drengeaften med poker igår, men efter att han kommit in var vi på MSN till halv 4 på morgonen (!). Det känns som om det är lika bra att ta steget och träffas, innan förväntningarna byggs upp till en orimlig nivå. Jag vet att han har dem i alla fall, själv vet jag inte.. det är omöjligt att bara överföra sina känslor på någon annan på en kafferast. Jag saknar Dansken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se