Ny lya!

Hello, Amager!

För nu har jag flyttat, sörni!

Min nya lägenhet är full med:
1) Flyttlådor fulla med skräp jag inte har hjärta att göra mig av med. Och som inte går att packa upp eftersom jag inte bestämt mig för vilken stil jag vill ha i stuen ännu = köpt hyllor, skåp och sån't.
2) Tunga platta IKEA-paket. Aldrig mer en PAX-garderob säger jag bara.. och den är inte ens klar.
3) Spindlar. Tror vi mördat tre stycken på två dagar. Och nu sitter det en fjärde i sovrumstaket. Vet inte vad jag ska ta mig till då Dansken åker hem och inte kan vara min machoman.

Inget Internet ännu utan snyltar på någons trådlösa. Men det kommer förhoppningsvis innan veckans slut. 20 MBit för 299:-/månad, tack Perspektiv!

Nu.. fortsätta flytta runt på lådor.

Kommentarer
Postat av: Prinsesse Vil Ikke

Velkommen tilbake, og lykke til med ny bolig!

Postat av: danne och Elle

grattis till lägenheten syrran! Jag och elle sitter på ett motell utanför new haven i conneticut och surfar på deras trådlösa med min ipod. Resan gick bra även om vi fick leta länge i boston efter hotellet. I morse kollade vi på boston och efter det kollade vi på plymouth och sist newport i rhode island. Imorrn bär det av mot long island och philadelphia. Kram

2008-09-11 @ 04:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se