OSYNKADE SCHEMAN

Neeej! Just precis den här förbaskade helvetesveckan - då jag är busybusy typ 24/7 - tycker precious K det är lyckat att passa på och komma hit ett par dagar. Han ska jobba så det är inte bara för min skull.. men det innebär att vi bara får onsdag kväll tillsammans, torsdag/fredag är jag väck från 8 på morgonen till typ 1 på natten så då hinner det väl inte bli så mycket annat än typ en morgonpuss och en godnattpuss. Till helgen frågade han lite försynt om jag ville följa med till Köpenhamn men då är det ju Bloggforum och det tänker jag inte missa... Damn, varför kan inte dygnet ha 48 timmar i stället?!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Hoppas finnen-som-inte-är-nån-finne är borta i allafall! Kram & Lycka till!

Postat av: Ellinor

Tonårsmorsan: Inte så troligt, men jag har redan varnat honom.. :) Tack!

2005-11-15 @ 13:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se