En av de där dagarna

Det blev ingen dejt i måndags. Jag var sjuk och trött, han var bara.. trött. Den blev framflyttad till idag istället - närmare bestämt om en timme! Är trött och ofixad, men det är väl bara att hoppa in i duschen. Det värsta är att.. j*vla j*vla sk*t.. tror inte att jag är redo för det här!!! Även om Dansken är ett svin och jag är rasande just nu så saknar jag honom samtidigt så förbannat mycket. Att börja lipa över sitt ex på en dejt med en annan kille, det känns stabilt. Kan man gömma sig under täcket och låta bli att öppna dörren då han ringer på? Varför sätter jag alltid mig själv i sådana här situationer?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är din andra blogg helt död?

2008-10-29 @ 23:09:09
Postat av: Louise

När du väl är (var) på dejten kommer du säkert tycka (tyckte du) att det är (var) jättetrevligt?



Eller?

Postat av: Katarina

Har du och Dansken någon kontakt för tillfället?

2008-10-30 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se