DET ÄR SÅ SYND OM MIG...

No blogg på närmare 2 dagar nu eftersom jag mått - och mår i viss mån fortfarande - för taskigt alltså! Det är that time of the month vilket som vanligt genererat magont och illamående. Igår kväll kom dessutom den migränliknande huvudvärken jag trodde jag skulle slippa, men som slog sig på både ryggen och vänstra sidan av nacken och gjorde mig ljus-och ljudkänslig. Igår var jag så korkad och åkte in till stan, men idag har jag hållt mig hemma hela dagen - mestadels i sängen och sovit sovit sovit... Huvudvärken dröjer sig fortfarande kvar lite men det är åtminstone bättre. Dåligt samvete för att jag inte svarat i telefon på hela dagen (den började ringa kl 9 imorse och har hållt på hela dagen - WTF!) och bl a ignorerat såväl sms som telefonsamtal från K. Han är i Danmark i helgen, jag är inte ett dugg avundsjuk...

 

Nu ska jag dricka litervis med vatten och knapra huvudvärkstabletter...


Kommentarer
Postat av: sara

stackare - krya på dig!!!

Postat av: Ellinor

Tack! Det är faktiskt bättre nu, troligtvis (förhoppningsvis) helt bra imorrn. Kvinnliga krämpor alltså..

2005-08-12 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se