FREDAGSFYRA : KLÄDER

Hittade veckans Fredagsfyra hos Anna & Mel E.

 

Tema: Kläder

 

1. Tycker du det är lätt eller svårt att handla kläder?

På ett sätt är det lätt som en plätt att bara handla (göra av med pengar är en av mina talanger!) men sedan är det naturligtvis en annan femma att få det rätt och det är svårt. Innerst inne vet jag nog egentligen hur jag vill ha min stil, men inbillar mig ibland att jag skulle trivas i kläder som sedan visar sig vara helt fel. Något att jobba på.

 

2. Var brukar du handla kläder?

Överallt i stort sett, utom i de butiker vars utbud klart ligger lååångt ovanför min budget!

 

3. Vilket är ditt favoritplagg?

Kan absolut inte välja ett, men jag trivs rätt bra i stövlar med klack, tunna omlottkoftor, pennkjolar och korta insvängda kavajer alt. jackor med MC-krage (kort, upprättstående).

 

4. Har du någon gång haft planer på att sy egna kläder?

Med tanke på att jag inte ens kan sy i en knapp, utan fortfarande lämnar allt sådant till mamma - så nej, inte på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se