FUCKING INSOMNIA

Det är verkligen något allvarligt fel på mina sovvanor (ok, sedan typ 3 år tillbaka!) och jag är så less på det så jag kan vomera. Efter 5 h sömn föregående natt, hålligång hela dagen och dessutom jobb 18.30-23.30... borde man inte bara kunna krypa till kojs och sova som en gris då?! Men nehejdå, nu är klockan 4 på morgonen (fyra!) och jag ska upp om 3 h, Lord have mercy. Imorrn är det också fullt upp och med tanke på att kommer på eftermiddagen känns det som om kvällen (och natten...) lär vara rätt busy den med. När ska jag få sova då?!

 

Kanske helt enkelt borde försöka fortsätta på Per Hagmans "Att komma hem ska vara en schlager" - då somnar jag garanterat - den är ett sömnpiller!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag lider av samma problem som du. Fast det har åtminstone fått mig att återupptäcka Miami Vice, så hey, inget ont som inte för nåt gott med sig, right?!

Postat av: Ellinor

Hm, ingen kommentar.. eller jo förresten - för jag avskyr verkligen Miami Vice :) Tacka vet jag Kvinnofängelset då det gick..

2005-08-17 @ 08:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se