LÄSVÄRT (?)

Bokregn i undertecknades brevlåda:

 

Kajsa Ingemarsson "Små citroner gula"

Får väl ge henne en ny chans då, hört en del gott om den här boken. "På det fjärde ska det ske" var dock triviallitteratur at its lowest.

 

Rani Manicka "Rismodern"

Haruki Murakami "Norwegian Wood"

De två senare faktiskt efter kröniketips från lilla Ebba!

 

Tillsammans med Susanne Ljungs "Stora bok om skönhet", lånad på Kungsholmens bibbla (stängd för renovering sedan i fredags och typ 8-9 månader framåt) har jag helt klart en hel del att tugga i mig!


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Jag har precis avslutat små citroner... den var en lättläst feelgood roman som är snabbt avverkad. Ibland är det så himla skönt att läsa sådant innan man somnar in, sover godare då än när man läser tex. Parfymen :)

Postat av: Ellinor

Skönt.. är precis en sådan bok jag är ute efter just nu! Valde mellan den och Denise Rudberg, men eftersom t o m jag har större författartalang än den senare så fick det bli Kajsa :)

2005-08-18 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se