SORRY, BUSY VET DU...

Ååh, mess från K som undrade om jag vill träffa honom i helgen... han har egentligen fullt upp men ville komma upp eftersom han saknade mig (darling!). Och så måste jag tacka nej..! Har väl typ sagt att jag & C ev. skulle hitta på något i morgon eftersom det var så länge sedan vi sågs, på lördag jobbar jag med 99% säkerhet och på söndag bär det av till andra sidan stan för att fira brorsans födelsedag. Suck och stön, messade tillbaka att nästa vecka eller helg skulle funka bättre - hoppas verkligen han tar mig på orden och att han kan då han med. Annars känns det lite som att jag inte riktigt har någon rätt att beklaga mig över att vi inte ses ett tag framöver, då han ansträngde sig och jag fick nobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se