V.I.P I KVADRAT

Igår (eller förrgår, beroende på hur man ser det) fredag invigdes vad som kallas för en "ny exklusiv nattklubb på Stureplan", eller - vad jag kallar det - helt enkelt ett nytt V.I.P-rum för medlemmarna i klubben för inbördes beundran, beläget på nattklubben Köket i Stockholm fredagar och lördagar mellan 02.30 och 05.

Question: Finns det verkligen ett behov av att ytterligare kategorisera Kökets gäster då ju faktiskt 99% av de som lyckas ta sig in där på en fredag/lördag redan är V.I.P i någon form (eller har fett med stash för att använda ett av "deras" uttryck)? För mig personligen verkar det här projektet bara vara ytterligare en ursäkt för Niclas Rahm & Co att trippa runt och kindpussa folk i luften till höger och vänster och festa loss med sina vänner och bekanta alt. personer de vill vara vän-eller-bekant med (="kändis") eftersom de är de enda som kommer bli insläppta i detta "mycket exklusiva rum" (även de enda som blir insläppta på Köket). Kalla mig gärna inskränkt eller fördomsfull, men det är vad jag gissar i alla fall. Eller så är jag väl helt enkelt kinkig över att inte jag lär bli insläppt i detta fantastiska rum :)

Här berättar de fyra initiativtagarna lite mer om "klubben" och varandra.
Missa inte det hysteriskt roliga svaret på frågan "Är c-kändisar välkomna?":

VI kategoriserar inte människor på det sättet. Det finns ju sköna typer som går under den kategorin, som är välkomna till SUITE (namnet på klubben), men i allmänhet är det ingen fördel att ha varit med i Paradise Hotel för att komma in, om man säger så.

Pilutta Paradise-Sofia då (som ju syns på var och varannan mingelbild annars)... inget V.I.P-rum för din del (fast det stod ju faktiskt "i allmänhet" så ge inte upp hoppet)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se