ÅTTA DELAR AV MIG

Uppsnappat hos Agneta och omöjligt att motstå...

Civilstånd: Upptagen. Distansförhållande med danske Klaus (som bor i Göteborg) sedan nästan sju månader tillbaka.

Familjeliv: Dröjer nog. Vill dock ha kids (ett!) men utsikterna är inte så goda i min nuvarande relation (varför vet man om man läst min blogg en tid). Då det gäller min egen familj är umgänget inte så frekvent men då och då ses vi.. Består av pappa i Eskilstuna, mamma med sambo på Kungsholmen samt lillebror i förorten på andra sidan stan. Utspritt med andra ord.

Arbetsliv och studier: Högskolan i Skövde i 2 1/2 år, arbetslös en tid efter det.. praktiserar nu som journalist på en lokaltidning vilket blir fast i mitten av januari. Förvirrad.. vet egentligen inte vad jag vill göra.

Resplaner: Orealistiska sådana med Klaus till Australien (kanske inte SÅ omöjligt, fast inte inom överskådlig framtid), Köpenhamn 22-23 december, jul i Eskilstuna.

Bloggeriet: Periodare

Skönhet och förfall: Någonstans mittemellan. I behov av både en klippning/färgning + ansiktsbehandling men det får vänta tills efter jul (= kostar pengar).

Nöjen och uteliv: Just nu inte speciellt frekvent, beroende på att jag ofta jobbar på krogen själv under helgen. Partyanimal mellan 17 och 22 års ålder, men visst går jag fortfarande ut ibland. Föredrar restaurang (älskar att gå ut och äta!) + mysig bar framför stökig klubb numera.

Vänner: Loosat en del då jag flackat runt de senaste åren. Vänner runt om i landet. Ett par nära vänner som jag litar på och berättar det mesta för. Resten mer ytliga.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Så tidningsjobbet blev fast ändå? Tänk hur det kan gå! Och bra att AF-prektik leder till något för någon i alla fall. Grattis, eller vad men nu säger.

Postat av: Ellinor

Agneta: Tack! Och yes.. jag är ju så himla duktig att de ville ha kvar mig ;) Förhoppningsvis godkänner AF att betala anställningsstöd också, annars sitter jag i klistret.. Fortsättning följer.

2005-12-11 @ 20:55:59
Postat av: Nannis

Jag har också pluggat på Högskolan i Skövde: Datalingvistik 120 p.

(Jag är från Falköping som ligger ca. 3 mil söder om Skövde)

2005-12-12 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se