DAGEN EFTER

Vilken klyscha att vi till gårdagens julfest åkte vit limousin och drack skumpa! Men det var faktiskt lite roligt.. hela kvällen alltså - med julbord (där jag för en gångs skull inte åt för mycket, ålen och revbensspjällen var supergoda!) och "show". Det senare var rätt ynkligt först med avdankade 80-talsidolen "Shakin' Fredrik" som värd som sjöng - visserligen väldigt bra - tillsammans med en jätteduktig tjej. Sedan tog det sig dock och blev nästan lite porrigt med cancandansande tjejer i korsett, stay-ups osv.. då kan jag gå med på att kalla det för show. Kvällen avslutades med pub och disco men vi drog oss hemåt vid halvett-snåret. Idag är jag lite pömsig sådär efter att både ha druckit cognacsglögg (inte gott), några glas vin, skumpa och cider igår.. inte bra att blanda! Och nu är jag på tidningen.. och ska på jobb ikväll med, suck! Alltmedan Klaus värmer upp sängen för mig hemma, han är bara här kort ett par dagar och utbildar säljare men vi får åtminstone sova ihop. Sedan ses vi ju om en vecka igen i Köpenhamn - längtar!


Limousin

Kommentarer
Postat av: hotspot

Tack för info! Tycker det låter lite läskigt att pangarna dras automatiskt från kortet, hmmm får se hur jag löser det! Låter som det var en skojsig fest!

PS Jag tycker också att Jessica ser lite läskig ut i det så mycket rött kladd runt munnen! Ha ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se