EN RADDA FRÅGOR

Snodd hos Anna.

Del 1:
Igår:
Jobbade, var på glöggfika, såg på film (Sideways)
Idag: Jobba, leta sista julklapparna, packa, slå in julklappar, gå och lägga mig tidigt
Imorgon: Flyger till Kphm, gå på julmarknad.. på stan, äta ute, mysa med Klaus
I övermorgon: Kphm hela dagen, flyg hem på kvällen
Dagens musik: Här är tyst som i graven.. mp3 på väg till jobbet (blandad musik)
Dagens klädsel: Svarta byxor, koboltblå tjock polotröja (fryser alltid här)
Rekommendera en låt: Tim Christensen - Jump the gun
På tv: Riket. Annars mest dvd.
Vad vill du göra just nu? Researcha lite, gå och handla lunch + gå på banken
Vad har du ätit idag? Te och lussebulle
Brukar du äta frukost? I någon form, ja. Även om det ibland blir på jobbet (=snoozar för länge)
Vad gör du om helgerna? Jobbar på restaurangen, umgås med K el vän, tar det lugnt
Brukar du bädda sängen? Inte varje dag, nej!
Hur många timmar sover du per natt? Behöver 8-9 h, blir oftast 6-7h
Föredrar du att vara singel? Nja, nej.. ibland kanske
Är du singel? Nej
Är du nöjd med dig själv? Jag har mina bra och dåliga dagar som alla andra
Hur mår du just nu? Okej
Senaste program du såg på: Inspelat Jeopardy i speedversion (videon klarar inte longplay)
Vad var det senaste du sa? Detsamma (på "God Jul" från nån som kom och droppade ett paket)
Hur ofta tvättar du ansiktet? 2 ggr/dag
Vem vet mest om dig? Antagligen A. Och Cecilia.
Vad behöver du just nu? En klippning


Del 2:

Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? Letar.. "Tack för tipset. Jag ska försöka hitta någon som jag kan k****a på nätet. Eller så får jag väl köpa mig en hora".
Vilken är din sämsta dag? Torsdagar
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Brorsan
Är du kär? Jadå :)
Vilka var du senast ute med? De på jobbet (julfest)
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Tough choice. Lycklig och ung tror jag.
Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? Visa att man tar till sig det jag säger..


Del 3:
Bästa citat du hört: Citat, motton.. klyschigt
Kött eller bananer: Kött
Beundrar inte: Laila Freivalds
Jultomten eller påskharen: Jultomten!
Favoritland: Jag älskar Israel.. och Danmark
Snyggaste stjärnan: Manlig sådan.. svårt. Är rätt tänd på Mads Mikkelsen.
Emmaboda eller Arvika: Inte varit på någon av dem
Rock eller pop: Bägge
Tror du på någonting högre: Inte på så sätt att jag lever för att inte göra han/hon/den däruppe förbannad..
Vänster eller högerhänt: Högerhänt
Upp eller ned: I'm going up up up
Estetisk eller matematisk: Både och. Jag är mer teoretisk, ingen praktiker iofs.
Vänner eller pojk/flickvän: Både och helst. Måste man välja?

Kommentarer
Postat av: En vän vid sidan om.

sidan var gjord för hennes vänner, däribland mig..
vi visste att hon inte skrivit inläggen själv, utan under en tjej kväll så sa vi till henne om hon kunde göra en sammanfattning på vad som finns där ute, för det är inte alltid alla som orkar läsa allt grymt coolt som finns att läsa..
synd att ni inte tog det med en klackspark för det gjorde vi..

2005-12-22 @ 14:39:36
Postat av: Danne

Pengar, ti mi:) Söstra lilla, nu blir jag rörd!

Postat av: sara

Jag vill önska dig en jättefin jul och ett gott nytt år!!!

2005-12-23 @ 18:23:47
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

"Vännen": Personligen drabbades jag inte av "sammanfattningen" men man måste ändå fråga först innan man snor någon annans inlägg sådär rakt av..

Danne: Varsågod för låtsaspengarna! Kom inte på någon annan.. även om du väl kanske inte är i behov av dem just nu ;)

Sara: Same same och god fortsättning!

2005-12-27 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se