FREDAGEN DEN 13???

Icke någon finfredag idag.. (jeans, träningstop, vit omlottkofta i ull, vita pärlor i öronen + halsband med svart "fejkhajtand" och lite annat skräp. Bara lite rouge och ofärgad mascara, uppsatt hår.. känner mig fugly!)

.. inte ens en fin fredag med referens till slasket därute och hur jäkla slut jag känner mig idag! Kom en hel timme försent till jobbet - vilket jag iofs tycker jag är berättigad till efter gårdagens kvällskneg - utan att ha ätit frukost och det känns närmast som om jag fått en hammare i skallen, vill bara hem och sova! Hoppas på att jag slipper restaurangen ikväll, trots att jag skulle behöva pengarna men fredagar suger där med alla fulla finnar.. Då kan jag sitta hemma, äta lussebullar och se på inspelade avsnitt av Nip/Tuck och Kvalster. Och Riket. Jaaaa!!! Hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se