I'M SUCH A FJORTIS

Idol i Väsby

Pure happiness att Jonah faktiskt var en av de "idoler" som kom till kvällens tomtenatta! Tillsammans med Måns, Ola och Elina sjöng han (vackra Chicagolåten han framträdde med i tv) och signerade plattor. Eftersom jag inte är så mycket av en fjortis att jag stod framme vid scenen och skrek som en besatt som alla andra fick jag rätt taskiga bilder som ni ser. Men okej, jag har allt en liten crush på Jonah.. vackra vackra man. Ungefär som då man var 10-11 år och vurmade för Jordan i NKOTB. Minus besattheten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh.....iallafall....det här hör inte hit utan längre ner! Jag har läst a l l a dina inlägg.....since the beginning! Bara så att du vet ;)

Postat av: Ellinor

Anna: Oj, det var mäkta trevligt att höra!!! Tyvärr kan jag ju inte säga detsamma.. då du började fanns "blogg" inte ens i min begreppsvärld men nog har jag gått tillbaka och kikat i arkivet då du bloggade på engelska :)

2005-12-01 @ 23:56:25
Postat av: Mkäj

Njaeee. Jag är inte lessen för att vi stanna en timma extra i "bonusfamiljen" å gosa med kidsen istället... Jag hade hoppats på Sibel, Jens, Elina och framförallt Agnes. Att kalla Ola och Måns för artister är ju ett smärre skämt!

2005-12-02 @ 09:05:33
URL: http://kommandora.blogg.se
Postat av: Ellinor

Mkäj: Det där med Ola & Måns håller jag med om.. men alltså, Jens och Elina?! Nej, Jonah is the one and only och ikväll gör det faktiskt detsamma vem som vinner.. Sebastian eller Agnes - same same but different. Fast det kan nog tänkas att det går bättre för Sebbe i framtiden.

2005-12-02 @ 11:17:53
Postat av: therése

På tal om Jordan så var jag själv helt förlorad i honom när det begav sig...hjärtat började därför slå liite extra fort när jag såg honom i ett shoppingcenter i våras i Beverly Hills. Tyvärr gick det över - Jordan är kort! Och fula jeans hade han! Där gick en gammal dröm i kras ;). Får hoppas att Jonah är längre.

2005-12-02 @ 11:50:03
URL: http://theresetexterar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se