JULMYS I KÖPENHAMN

JIPPI.. det blir "julmys" med K i Köpenhamn dagarna före dan! Kortisresa.. anländer tidigt på morgonen (flyget går kl 7!) den 22:a och åker tillbaka på kvällen dagen efter - men det ska bli himla kul i alla fall. Måste kolla vad som händer i stan de dagarna så man inte bara blir kvar på hotellrummet som vi visst råkade bli sist vi var där (vilket var första gången vi träffades) *host host*. Hur som helst blir det hans julklapp till mig, men vad jag ska hitta på till honom vete gudarna. Då jag beklagade mig över hur svårt det var fick jag till svar:

"Min julklapp? SEX SEX SEX En hel helg ;o)"

Nemas problemas.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe. Ibland är det lätt. Köp biljetter till någon event så måste ni dessutom gå utanför hotellrummet :)

Postat av: Anna

Ja men då så! Det är ju full julskyltning och mys i hela staden, så ni behöver bara gå ut lite då och då ;)

2005-12-05 @ 18:59:08
URL: http://mandalaya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se