KEEP OR RETURN?

Jag i HM-kjolIgår var jag och hämtade ut paketet från H&M med bl a den fina kjolen här bredvid. Gillar den på sätt och vis, tyget är rätt tjockt och jag gillar underkjolen - däremot hade färgerna gärna fått vara lite starkare. Billig var den med - 198:-. Men nu var det ju det här med längden. Det framgår väl på det makalöst dåliga fotot att den räcker mig under knäet, närmare bestämt en liten bit ner på vaden. En inte alldeles smickrande längd på en kortis som jag. Kan inte bestämma mig för om jag ska behålla den eller ej.. det krävs ju helt klart högklackade stövlar för att "komma undan" med det. Å andra sidan var ju priset så överkomligt att man kanske kan ta att användningområdet blir något begränsad. Help! Behålla eller returnera?!
     Stella-jeansen blir nog en keeper åtminstone. Många har ondgjort sig över hur osmickrande de är för figuren men jag gillar dem faktiskt.. Något stora i midjan men det ordnar man med ett bälte. Inte hundra men det lutar åt att jag behåller ett Stella-plagg åtminstone, de andra släppte jag ju ifrån mig. Och rosettskärpet för ynka 30:- var ett fynd!


Kommentarer
Postat av: Jag på Åsen

Nu är ju jag lite partisk eftersom jag har kjolen själv... Men jag tycker att du ska behålla den!! Jag är själv en kortis och med, som du skrev, lite klackar så...

Postat av: Louise

Jag säger nog också behåll.. Trots att den kaske är lite lång, med skor blir det bra! Och en tight överdel till så att det inte blir för "påsigt". Den blir väl passande till dan före julafton :). Gulligt att du står på en tidning förresten :)

2005-12-05 @ 23:26:19
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Du på Åsen: Ja, klackar är definitivt ett måste! Det är många som har den där kjolen och jag tycker också den är fin men.. hm, måste nog fundera lite till!

Louise: Ja, utan skor (med klackar!) blir det helfel. Hade en annan bild också i bara strumpor, den ville jag inte ens sätta ut.. Haha, står på en tidning - ja, jag var tvungen, stövlarna var dyblöta :)

2005-12-05 @ 23:43:41
Postat av: Mkäj

har du sett att kjolen är i fönstret på HM i centrum? joråsåatte... tycker faktiskt den var snyggare på bild än i verkligheten.

2005-12-06 @ 12:00:52
URL: http://kommandora.blogg.se
Postat av: Ellinor

Mkäj: Yes, I have :) Där håller jag faktiskt med dig.. att den var snyggare på bild alltså. Men det blir nog en keeper i alla fall.

2005-12-06 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se