NEGGIGA INLÄGGET

Varning för negativa vibbar (men jag måste bara få beklaga mig lite!)..

Den här veckan - pure hell är allt jag kan säga.

Idag: Väntedag.. vi har i princip suttit och rullat tummarna hela dagen i väntan på att Kalle som sätter ihop tidningarna skulle bli klar så vi kunde korra allt. Man kan bara läsa kvällstidningarnas nätupplagor många gånger. Kunde inte gå förrän 19.30 i alla fall, GUD - så segt det har varit!

Tisdag: Jobb från 9 till ca 23. Tidningen på dagen, restaurangen på kvällen.

Onsdag: Tidningen på dagen, julfest på kvällen (som jag egentligen inte alls vill gå på men det är ju med jobbet så jag är liksom "tvungen") i jäkla Täby, hoppas de inte hade tänkt att svänga sina lurviga till långt in på natten.. är ju beroende av lift med de andra hem.

Torsdag: Samma som tisdag

Fredag: Samma som tisdag/torsdag

Lördag: Ledig på dagen, jobb på restaurangen på kvällen

Söndag: Ledig! Förutom tvättstuga 7-10. Och det faktum att jag måste ut och leta julklappar som en tok..

Summerat: Jobb både dag och kväll 3 dagar. Jag vet inte ens när jag ska hinna tvätta håret.. Gud, så less jag är på att ha två jobb! Hoppas banne mig att det blir bättre i januari, förutsatt att jag kan få en lön jag överlever på..

Så! Nu har jag klagat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se