Simply - don't go!

Clinique Simply
Fasansfulla nyheter fick jag av killen i Clinique-disken på Debenhams idag som - då han såg mig & C stå och sniffa - deklamerade att min absoluta favoritparfym Clinique Simply ska sluta tillverkas!!! Han visste inte om det bara var i Europa men påstod att de skulle börja skicka tillbaka sina flaskor till Clinique efter nyår och tyckte jag borde passa på och bunkra upp. Hemska tanke.. vad ska jag göra utan den parfymen - det är mitt "trademark".. Fast - det är klart - köper man på sig ett par 100 ml flaskor och använder upp dem kanske man har tröttnat sen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid är de färskvara då? För de är ju just det, färskvara...

Jag äääääääälskade Simply, men efter en stor flaska är jag mätt. Dock, tanken på dess försvinnande är allt utom skoj...
WHY, OH WHY!

Postat av: Ellinor

M: Är ju just det.. det får nog räcka med en flaska 50 ml, tar minst 1 år att använda upp iaf. Gammal parfym är rätt ofräscht (kväljningar med tanke på min gamla Tommy Girl - vad tänkte jag på?). Hoppas killen på Debenhams talade i tungor för det står ingenting på hemsidan om det.. annars blir det till att leta upp en ny favvo så småningom. Max Mara och Hypnôse ligger bra till.

2005-12-30 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se