Testpilot: Lip tint

LiptintFör en tid sedan tipsade Therese hos Fountain om produkten här bredvid - Mark glossblossom ripening lip tint. Eftersom jag länge varit nyfiken på att testa just en lip tint budade jag hem den fortare än kvickt för en billig slant och har nu använt den ett tag. På hemsidan beskrivs den med orden..  this lip gloss starts out clear and shiny, then ripens to a juicy pink tint (customized just for you!) upon application. Leaves lips tinted with an alluring pink tone that lasts even after the gloss is gone.

Jag vet inte om mina läppar kanske är för röda i sig själva för att något sånt här ska bita på dem men jag kan inte påstå att jag känner igen mig i Therese omdöme.. får det att se ut som om jag ätit en handfull vildhallon och sedan lite nonchalant satt på läppglans. Färgen är med andra ord ingenting att hetsa upp sig över (kanske syns mer om man har en blek naturlig läppfärg), däremot gillar jag konsistensen som är precis så klistrig som jag vill ha den och heller inte försvinner i första laget - hållbar alltså. Läpparna känns mjuka och glansiga, påminner lite om en annan av mina favoriter - Clinique Superbalm (fast Raspberry tint som jag har ger mer färg).

Betyg

*** *** ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se