WANTED: STÖVLAR TILL KJOL

Vad är det för fel på alla affärer (läs: skotillverkare) som bara säljer stövlar med breeeda skaft anpassade för att stoppa ner jeansen i numera? Ska det vara så svårt att hitta ett par snygga svarta stövlar som "smiter" åt vid vaden, med en lagom klack (inte för smal, inte för hög) som man kan ha till kjol?! Eftersom mina egna, inhandlade för flera år sedan nu sjunger på sista versen.. tar in vatten etc måste jag ha ett par nya. Är det någon som har sett ett par någonstans av den sorten jag pratar om får ni gärna tipsa. Nu ska jag söka av nätet istället!

Kommentarer
Postat av: mkäj

HUR får man bort reklamen? måste man betala 59spänn i månaden? ett smärre rån, i mitt tycke!

Postat av: Ellinor

Mkäj: Skrev svar på det i ett annat inlägg.. Vill du ha bort reklamen måste du betala, men 59:- är översta nivån, jag betalar 39:-/månad och då får jag 50GB (MB?) utrymme och kan redigera html-koden etc. Men vill du ha helt reklamfritt finns ju andra bloggtjänster, t ex Blogger och Squarespace där jag tror att det är helt gratis..

2005-12-04 @ 16:31:08
Postat av: Mkäj

Jomen, att betala nästan femhundra pix om året för slippa reklam i bloggen är ju ett rån!

2005-12-04 @ 18:48:41
Postat av: Mei

Jag vet, skaft är alltid för stora..
Har du däremot turen att hitta snygga läderstövlar kan skomakaren fixa skaften åt dig. Inte alltför dyrt, och mocka bör också funka.

Hur går det med sandaletterna? :D

2005-12-05 @ 17:21:47
URL: http://bellacosa.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Mkäj: Ja, inte är det billigt! Men som sagt, det finns ju helt gratis tjänster men jag gillar Blogsoft både för att det är svenskt och för att supporten är bra då det fuckar upp sig. Så jag betalar gärna lite, 39:-/månad märks ju knappt fast det är klart - slår man ihop det så..

Mei: Blir inte det fult då?! Vill absolut inte köpa ett par snygga dyra stövlar för att sedan skomakaren råkar förstöra dem om något skulle gå snett.. då går de ju inte att byta heller.

Sandaletterna.. gaaah, jag hade missat att auktionen gick ut idag - de gick för ett spottstyver! Bloggar om det strax.

2005-12-05 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se