BABYLYCKA

Just kommit hem från väldans hygglo fika på Café Julia (St Eriksgatan) med C. Aldrig varit där förut men var ju farligt-farligt, massor med smaskigt fikabröd, pajer och annat - lyckades ändå hålla mig till bara en varm macka (det dåliga samvetet har malt sedan snabbmatsveckan i Helsingborg, ska tänka lite på matvanorna ett tag). Hur som helst fick jag det bekräftat att gemensamma vännen B som flyttade till Miami för ett par år sedan nu fått en dotter tillsammans med 12 (?) år yngre mannen hon gifte sig med efter sisådär 2 månaders bekantskap om jag inte tar fel. Jätteskoj, men har bara svårt att se henne med en bebis överhuvudtaget - för mig är hon fortfarande den där yviga, spontana tjejen med det kvillrande skrattet... ansvarsfull men inte gifta-sig-och-skaffa-barn-ansvarsfull. Men folk förändras ju. Skulle vara så roligt att träffa både henne och tiny Amanda, får se då det händer - if ever.. Miami är ju inte nästgårds precis :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se