KILLAR KAN

Just ute på en snabb powerwalk mellan skyfallen (japp, jag kan också... bloggarsporten no 1) och mötte en kille på 21-22 år som gick och pratade i mobiltelefon om någon tjej han precis hade träffat. Hörde bara en del av konversationen men reagerade speciellt på en kommentar han fällde - "Och så hade hon sådär fina ögon också". Underbart att höra en kille säga något sådant om en tjej istället för det vanliga "Sjysta pattar/häck" som (jag inbillar mig att?) den vanligaste kommentaren brukar vara då de diskuterar tjejer. Fast jag kanske bara är fördomsfull.


Kommentarer
Postat av: daniella

haha, man blir nästan löjligt glad över att höra sådant! det FINNS fina killar också, med andra ord =)

Postat av: Ellinor

My thought exactly!

2005-07-22 @ 17:52:28
Postat av: whippet

Det finns alla sorter av båda kön.

2005-07-22 @ 19:28:29
Postat av: Ellinor

Whippet: Jaa, självklart! Fast kvinnor brukar kanske inte bedöma utseende på män efter just storleken på deras.. ja! Iaf officiellt :)

2005-07-22 @ 19:35:23
Postat av: whippet

"på deras.." rutor på magen.. ;) Kan i alla fall hålla med om att det var vackert, man kan ju inte sluta att fundera på vem han pratade med.

2005-07-22 @ 19:49:39
Postat av: Obnoxious

Ögonen e bara ett kodord *haha*

2005-07-23 @ 09:19:00
URL: http://obnoxious.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Obnoxious: Haha, det är så va'?! Visste att det var för bra för att vara sant!

2005-07-23 @ 11:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se