OFF TO TALLINN

Nu då K♥ påbörjat sin resa tillbaka till Göteborg - I'll miss him... - så är det dax för mig att dra iväg ett par dagar, Tallinnkryss med (delar av) familjen. Åker sent i eftermiddag, kommer tillbaka onsdag morgon så om inget i stil med att det finns dator på båten / springer på ett internetcafé under de 6 h vi är i Tallinn inträffar så lär det väl inte bli så värst mycket bloggande nu på ett par dagar :(

 

Skulle verkligen-verkligen vilja hinna med att ta en manikyr / pedikyr därborta eftersom det tydligen ska vara hur billigt som helst men om det blir tid till det vet jag inte. Kanske tar jag mig åtminstone råd till lite shopping... Skrives om ett par dagar om inte förr!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååhh, pedikyr skulle vara helt underbart! Mina fnasiga hälar är inte speciellt sköna sommarfötter..

Postat av: Ellinor

Linda: I know the feeling, har samma problem.. hu :(

2005-07-07 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se