PÅVERKAD

Nappade på Malins tips och gick med i DV's läsarpanel. Lockbetet de använder (byt poängen du tjänar på att svara på frågorna mot premier) var en klart medverkande faktor till det beslutet måste jag erkänna! Nu gäller det bara att börja köpa DV lite oftare än vad jag gör... Kanske borde byta ut Amelia (som jag prenumererar på) mot den då jag faktiskt lessnat lite på den förra som börjar kännas... meningslös i brist på ett bättre ord. Också nybliven prenumerant på utmärkta Plaza Kvinna (10 nr för 199:- + att man fick en finfin väska!) som - trots sin Veckorevynframtoning då man bara ser framsidan - faktiskt är en tidning som passar mig som handen i handsken med en lagom mix av skönhetstips, mode och artiklar. (Nej, jag får inte provision på varje ny läsare *s*) Dessutom ska visst tidningen snart utökas med 32 extra sidor... Spännande, spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se