SKA DET VARA HÅRT SÅ SKA DET!

Snälla gossar

 

Häftigt industriryck imorse = laddade ner sisådär samtliga Rammstein-låtar jag inte redan hade. Är egentligen en sådan där menlös person man brukar referera till som allätare då det gäller musik men just Rammstein måste vara nästan det enda jag kan lyssna till i timtal utan att lessna. Bästa skivan i mitt tycke är deras förra, Mutter från 2001 som var anledningen till att jag upptäckte dem till att börja med - tack vare en fd pojkvän. Av outgrundliga skäl verkar det alltid som om folk höjer på ögonbrynet då jag berättar att jag lyssnar på dem... vet inte varför *ler snett*

 

Hur som helst är min största sorg att jag missade dem i november förra året då de var i Stockholm. 30/7 kommer de hit igen, till Metaltown i Göteborg den här gången. Vill SÅ gärna gå, men har inte riktigt råd och får dessutom inte med mig någon (dvs C som är så gott som den enda jag känner som är intresserad av att se Rammstein). Är det någon som skulle vara intresserad av att åka (1155:- för biljett och bussresa t/r från Stockholm) får ni gärna hojta till!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är sugen på att se dem, men isåfall åker jag ju från helsingborg....men de hade varut grymma att se!

Postat av: Ellinor

Har kommit till den sorgliga insikten att jag ju inte får pengar innan dess, så det blir till att hoppa det iaf - men surt är det! Hoppas du får himla kul om du bestämmer dig för att gå.

2005-07-20 @ 14:07:51
Postat av: Eleonore

off-the-topic men kul att se ett nytt kort på dig :)

2005-07-20 @ 15:36:42
URL: http://ytligheter.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Tack.. fast det var inte nytt utan något äldre än det gamla + taget med skruttig mobilkamera. Fast tack ändå ;) Såg att du bytt kort också - idag är vi uppmärksamma! *s*

2005-07-20 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se