WISH YOU WERE HERE

På min lilla utflykt till Hemköp precis råkade jag hamna lite för nära en man som doftade vansinnigt gott och drabbades med ens av en längtan efter K som har den dåliga smaken att inte vara här just nu. Befinner sig på en 2-veckors fallskärmstur till Norge och Frankrike (de reser alltså dit för att hoppa fallskärm för att det är fint eller nåt - om det inte framgick), går därför inte att nå på mail och mobilen ska vi inte ens prata om - den svarar han ytterst sällan på. Till råga på allt ringde han mig igår och jag missade samtalet. Suck.

 

Han ska komma upp till Stockholm i jobb om ca 1 1/2 vecka, men tills dess blir det no hångel och ensamhet om natten för min del.

Jag saknar honom.


Kommentarer
Postat av: J

angela d e slut nu!

2005-07-21 @ 08:44:01
Postat av: Ellinor

Gör man sådär.. dumpar någon på nätet? Stackars Angela ;)

2005-07-21 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se