- "Du är flickvänsmaterial i allra högsta grad...

... även om du inte vill vara det för stunden."


De orden kom i ett mail på
SD (från en person jag aldrig pratat med kan tilläggas). Visst, den första delen var ju snällt sagt - hellre flickvänsmaterial än kk/älskarinnamaterial - men ger jag verkligen ifrån mig "kom inte nära-signaler". Att jag hellre är singel än i en relation?


Visst, jag är tusen gånger hellre singel än lever i en DÅLIG relation (har lärt mig min läxa) men med rätt person blir jag gärna världens bästa flickvän! Synd bara att det ska vara så svårt att hitta mitt i prick... det är lätt (i alla fall för en tyyypisk våg som mig) att bli förälskad men när är det "på riktigt"? Singel-i-Stockholm-dejtandet går vidare.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, ska två typiska vågar gå ut och ragga tillsammans, för SD funkar ju inte så bra....;)

Postat av: Ellinor

*fnissar* Det är nog faktiskt rätt sant, även om jag haft lite tur där genom åren (årEN i plural, det säger väl allt!). Fast faktum är att en annan sida har funkat betydligt bättre, vilken vågar jag inte säga för det är en sk ***sajt (pryda lilla jag!)...

2005-06-05 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se