Ännu ett NARS-tips

Såväl Lipgloss Bitch som Hedgehog tipsar just nu om NARS "Orgasm" som finns på Tradera för Köp Nu-priset 240:-. Då det visst bara fanns ett kvar kan jag även tipsa om säljaren gray*girl på eBay varifrån jag köpte mitt rouge. Hennes Köp Nu-pris är $23 och med frakten till Sverige på $6 gör det ett totalpris på $29 = 222,77 SEK i skrivande stund. Hon säljer NARS-rouget i alla nyanser (inte bara "Orgasm") och har även fått in NARS lipgloss i just "Orgasm" (också $23 tror jag). Just nu finns det 54 rouge kvar och hon brukar lägga ut nya undan för undan då de tar slut. Seriös säljare som skeppar snabbt (även om det ju såklart alltid känns tryggare att handla i Sverige). Ett litet tips i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Maria

Warning. Lipglosset är inte alls lika fint som rouget! Jag har NARS-roge i två andra färger också, "Nico" som pasar väldigt bra som highlighter och "Lovejoy" som är världens bästa höstfärg. Dessutom kan jag verkligen rekommendera bronspudret. Det är väldigt bra. Ska bli ett inlägg i bloggen om detta tror jag!

Postat av: andersgk

gå o ställ dig i en iskall dusch en stund det kan hjälpa.
anders gk

2005-06-29 @ 19:03:57
Postat av: Terése

Var kostar rouget i Sverige? Funderar starkt på att köpa det på ebay. Tack för tipset!

2005-06-29 @ 22:53:39
URL: http://terese75.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Maria: Bra med tips - tack :) Lipglosset får nog vara tror jag...

Andersgk: Off-topic?! *s*

Terése: Vet inte om det ens finns i butik i Sverige längre, kanske att de har på c/o Stockholm men de är svåra att få tag i.. därav alla tips om nätköp :)

2005-06-30 @ 02:51:35
Postat av: Eleonore

föll för trycket, nu är det köpt :)

2005-06-30 @ 15:26:50
Postat av: Ellinor

Eleonore: Grattis! Det ÄR ett bra rouge.. :)

2005-06-30 @ 16:51:00
Postat av: anders gk

Ellinor:
inte alls,jag har full koll!

2005-06-30 @ 18:42:42
Postat av: Ellinor

Anders Gk: Vet inte om jag tror dig.. *s*

2005-06-30 @ 19:03:37
Postat av: Marie

Gå in på www.sephora.com
Där säljer de allt från Nars. Har dock inte kollat upp ifall man kan beställa till Sverige. (Franska Sephora säljer inte Nars).

2005-07-22 @ 14:42:27
Postat av: Ellinor

Marie: Tror inte Sephora skeppar till Sverige. Fast man kan ju alltid använda sin Shop the States-adress :) Beauty.com har också massa NARS, fast där måste man använda sin StS om man vill beställa, trots att de skeppar internationellt. Orsaken är att det är nån sorts restriktion för Nars och Sverige. Fånigt.

2005-07-22 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se