Första, andra, tredje...

Wee... loggade in på Tradera precis och såg att någon lagt ett bud på min Ramones-cd - max lyssnad på en gång (kanske inte nån punkare precis). Annars fortsatta nollor rakt över, t o m för pigmentproverna från MAC (mina absoluta favvoskuggor, de är suveräna - speciellt om man använder dem med blöt pensel... dryga!) som brukar vara poppis. Men det kommer väl, är själv en Traderare som gärna väntar till sista sekunden innan jag lägger bud för att komma undan så billigt som möjligt.


Är annars lite sugen på en parfym som ligger ute på bl a Tradera just nu - Be Delicious från DKNY som jag hört talas om ett tag - äppeldoften - och som jag och C testade igår. Doftar hur gott som helst.

 

Gottigott

Kommentarer
Postat av: nathalie

håller med om att DKNY delicious är så jäkla underbar!.. vet du var mankan köpa den?

2005-07-21 @ 14:21:24
Postat av: Ellinor

Ja, den finns ju överallt.. Kicks, Åhléns, parfymerier etc. Slå till på den, du :)

2005-07-21 @ 16:29:17
Postat av: alias anneli

Tradera är helkul, el. hur?!

En kunnig tradiot är så klart en "sniper" ;) ! Även jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se