Gimme my make-up nooow!

Sinnessjukt vad lite $ jag besitter just nu, samtidigt som mitt inner self bara gallskriker efter främst nytt smink, nya krämer, parfymer... Tillhör en av dem som nästan hellre shoppar upp mig på skönhetsprodukter av olika slag hellre än kläder/skor (även om också det naturligtvis är fantastiskt skojigt!) - älskar att testa nytt!


Gårdagen tripp på stan medan K♥ var på möte var riktad mot att hitta en ny foundation då min gamla
Lumene Hydra Drops precis tagit slut. Hade bespetsat mig på en Clinique Superbalanced Makeup som bl a Sara rekommenderat, men efter lite testande och funderande beslutade jag mig för att 240:- för en foundation nog var en utgift min plånbok inte kunde med just nu så det blev ännu en tub av den gamla vanliga för 105:-. Suck. Men NÄSTA gång så...


Blev även lite nagelprodukter från Depend då mina naglar är i ett riktigt sorgligt skick just nu... + L'Oreal-servetterna Anna rekommenderat, perfekt till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo,det tyckte jag också. Ang. kommentarerna alltså. Men det är inte alltid folk trackbackar till kommentarer de skrivit så då tror de att jag inte svarar. Men kanske jag ska använda mig av systemet ändå. Jag vet inte. haha.

Postat av: Ellinor

Jag trackbackar aldrig.. vet inte hur man gör! Men på något sätt hittar jag alltid tillbaka till kommentaren ändå :) Oh well, huvudbry..

2005-06-09 @ 22:09:37
Postat av: Hanna

Det är det jag alltid säger. Vardagslyx (som jag brukar kalla det) slår allt. Att få göra sig iordning med sköna produkter slår mycket. Fast i vardagslyx inkluderar jag också att handla god mat, unna sig en vogue mitt i veckan och sånt där. Viktigt är en skön filt i soffan också :) Älskar att bara gotta mig och känna att I'm worth it!

2005-06-10 @ 22:03:42
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se