"HEMLIG" SHOPPING

Det finns shopping och så finns det hemlig shopping. Sådan la K nästan tusen (1000:-!) kronor på under vårt lilla besök här under gårdagseftermiddagen. Jag skäms inte så lätt (ok, en sanning med lite modifikation) men då han ivrigt kände på, klämde på och skulle testa allting... samt dessutom helt avslappnat bad expediten om råd och entusiastiskt ropade "Kom, Ellinor och säg vilken du tycker är bäst!" så bara kände jag hur rödfärgen steg. Hur som helst ligger dyrgriparna i min lägenhet nu :) Och skäms inte för sig ett dugg...


Kommentarer
Postat av: ida

Oooh, vilken kille du har hittat! :)

Postat av: Polly

Wow!! Men vad köpte ni då?? (har man sagt A får man säga B...;-)

2005-06-29 @ 09:27:34
URL: http://pollyspersonliga.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Ida: Indeed, han är juste han!

Polly: *rodnar* Okej då.. vi köpte en riktig atomfysikstav (7 lägen!), ett litet bondagekit och ett par nippleklämmor som inte kommer användas för de gör skitont! Så, nu är alla insatta i mitt sexliv.. :)

2005-06-29 @ 12:18:18
Postat av: Polly

Provade ni inte klämmorna i affären...? ;)
Fräckt, funkar de bra, de däringa andra grejorna?*nyfiken i en strut*

Hmmm, man kanske skulle köpa nåt kul till sig själv nån gång...!

2005-06-29 @ 14:47:21
Postat av: Ellinor

Nej, vi gjorde ju inte det.. han ville ta ut dem ur asken och prova men jag var så generad att jag bara skyndade på honom och ville därifrån :)

De andra prylarna funkade finfint, spec bondagesetet (!).. staven med även om den nästan var lite FÖR effektiv! Men rekommenderar helt klart Afrodites Apotek om du ska shoppa.. den drivs ju av Ylva Franzén och hon är ju proffsig! Dessutom är den ju för tjejer, ingen läskig porrbutiksfeeling mao :)

2005-06-29 @ 15:56:58
Postat av: Polly

Man kanske skulle göra ett besök..? Herregud, man har det ju inte roligare än man gör sig!

Tack för tipset! :)

2005-06-29 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se