LÅÅÅNG FRÅGEDUELL!

Via Linda Skugge hittade jag en duell som påminner lite om en sån man fyllde i då man var yngre i "Mina vänner-böckerna"... hakar väl på den... Men den är lång!

 

Vad heter du?  Kristina Ellinor XXXXXXXX (ett efternamn man letar upp mig direkt på)

 

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svart-/vitrandiga Adidas hotpants

 

Vad lyssnar du på just nu? Sex and the City. Avsnittet där Big flyttar till Napa.

 

Vad gjorde du igår kväll? Pysslade hemma, såg på tv, läste... hemmakväll mao!

 

Vad var det sista du åt? Suger på en blå klubba (min favvo) från Karamellpojkarna nu

 

Hur är vädret hos dig just nu? Klockan är över midnatt så det är rätt mörkt - och utetermometer har jag inte

 

Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Min mamma

 

Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? Utstrålningen skulle jag gissa. Sen är jag himla förtjust i snygga armar.

 

Hur mår du idag? Jag ska inte klaga....

 

Vilken är din favoritdryck? Helt beroende av Coca-Cola!

 

Favoritdryck, alkoholbaserad? Jack the Rabbit, mmm :)

 

Favoritsport? Ingen sportdåre, men friidrott är roligt att titta på...

 

Vad har du för hårfärg? Någon obestämd mellanblond variant. Färgat har jag gjort sedan jag var 13, men ursprungligen är jag nog mörkblond/cendré. Inte SÅ olikt från det jag har nu.

 

Vad har du för ögonfärg? Grönbruna, mer eller mindre gröna/bruna i olika ljus...

 

Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång

 

Antal syskon och deras ålder? Lillebror (snart 23)

 

Favoritmånad? Maj, helt klart. Älskar våren!

 

Favoritmat? Svårt! Svärdfisk är gott. Och pekinganka. Och fondue. Och...

 

Senaste filmen du såg? Det minns jag faktiskt inte!

 

Favoritdag i veckan? Fredag. Då finns fortfarande alla helgförväntningar kvar.

 

Favorithobby? Shoppa!!!

 

Är du för blyg för att bjuda ut någon? Absolut inte, men jag blir hellre utbjuden...

 

Favoritlåt? Det varierar, men just nu gillar jag fortfarande "Tænder på dig" med Jakob Sveistrup

 

Sommar eller vinter? Helt klart sommar

 

Kramar eller kyssar? Båda

 

Förhållande eller one-night-stand? Förhållande så klart

 

Choklad- eller vaniljglass? Choklad

 

Hur bor du och med vem/vilka? 1:a på 38 kvadrat med min skugga...

 

Vad läser du för böcker? Alla möjliga. Rätt förtjust i dokumentära/självupplevda böcker.

 

Hur ser din musmatta ut? Har touchpad

 

Favoritsällskapsspel? TP och Finans

 

Favoritdata-/TVspel? Inget alls. Kanske Backpacker (senaste) då.

 

Kan du nudda din näsa med tungan? Nej

 

Kan du korsa ett öga åt gången? Inte det heller

 

Är du romantisk? Det är jag nog innerst inne...

 

Skulle du själv säga att du är lycklig? Tidvis

 

Dessa vill jag ska svara: Alla som känner sig manade. Om ni orkar.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

"you take a napa, you don´t move to Napa"... I love it!

Postat av: Ellinor

*s* Ja, STC är ju fullt med sköna kommentarer! Saknar det.. tur att det finns repriser!

2005-06-23 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se