MONEYMAKINGMACHINE?

Or just plain bullshit? Fick tipset i någon annan blogg (vilken?) om ett sätt att tjäna lite extrapengar genom att en webbläsare visar reklam för en var 30 sekund. Detta sker alltså i en separat webläsare (man laddar heller inte ner något program) vilket innebär att det går finfint att surfa som vanligt under tiden. På detta ska man visst tjäna från $0.45 och uppåt i timmen, "timpengen" går alltså upp ju mer man surfar. Verkar rätt simpelt och faktiskt som om det kan funka så tänkte jag skulle testa i någon månad eller så för att se vad som händer. Vill någon annan göra detsamma hittar ni sidan här.


Kommentarer
Postat av: aha

Tänker bara på vad min bror sa till mig häromdagen: - Ett erbjudande som verkar för bra för att vara sant, ÄR för bra för att vara sant! Ser fram emot att höra hur det går för dig. :-)

/aha

Postat av: dating

Jeg nød virkelig at læse dette indlæg, stor fan. Fortsæt det gode arbejde og fortælle mig, hvornår kan du publicere flere artikler, eller hvor kan jeg læse mere om emnet? Tak. Jeg vil virkelig sætte pris på dig for din kommende blast også.

2011-11-24 @ 12:17:21
URL: http://www.scor.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se