To-do lista

Tänkte såhär. Om jag faktiskt tar och noggrant plitar ner det jag måste/borde göra idag där alla kan se det borde väl chansen vara större att jag tar itu med det, inte sant? Så det gör jag.


- Tvätta

Faktiskt redan ägnat större delen av eftermiddagen åt. Döm min förvåning då jag kom ner till tvättstugan och där stod ett splitternytt torkskåp och bara fanns (det har varit pajj i sisådär 2-3 månader). Ingen mer tvätt över hela lägenheten (tumlar INTE mina kläder, med undantag av lakan, handdukar och sån't). Således är det bara vikningen kvar. Och strykningen. Är en såndär överambitiös fan som stryker mina lakan - det tar tid. Just det, måste handtvätta med. Och borde köpa Vanish som alla höjer till skyarna då det visade sig att lasagnefläcken på min fina rosa paljetttop inte gått bort :(


- Diska

- Dammsuga och röja i övrigt (städa badrummet, byta lakan... pust!)


- Ägna lite tid åt mig själv, dvs...

Lägga ansiktsmask, sköna röda lermasken som jag inbillar mig gör susen!

Måla naglarna

Skrubba benen, raka dem (samt diverse andra kroppsdelar...) samt smörja med lite BUS, närmare bestämt den här från Lancôme som jag tycker funkar alldeles utmärkt!


Nu får vi se hur mycket på den listan som verkligen blir av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se