Torsdagsnöje

Gårdagens bloggfria kväll visade sig bli en mäkta hygglo sådan!

Skulle möta upp J som jag brukar gå ut och roa mig med 1-2 ggr i månaden då han kommer till Stockholm i business (ännu en göteborgare - WTF?!). Kvällens outfit var följande:

Var GANSKA snygg i alla fall :)

Började med ett par drinkar på Kung Carls Bakficka innan vi stack ut till Grönan där jag hade en bekant som skulle spela med Husbandet + Lotta Engberg. De var HUR duktiga som helst, folkligt och festligt... Patrik Lundström som sjöng covers i Husbandet + körade då Lotta körde är verkligen extremt begåvad, fattar inte varför inte han är mer känd än vad han är?! (Långhårig kille som var med i Blond + spelade liten roll - i stringkalsonger! - i "Grabben i graven bredvid" om någon minns...) Efteråt åkte J & jag tillbaka till stan, gick och käkade på Lydmar - entrecôte med smörslungad färskpotatis + vaniljcheesecake med bär till efterrätt (jag älskar cheesecake!), det var SÅ gott! Väldigt lyckad kväll, varmt och skönt med!


Men nu är jag hemma och har två fula finnar som ploppat upp i pannan... suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se