Våndan med att vara skådis

Snygging

Mads Mikkelsen berättar för Aftonbladet hur han inte får vara ifred för galna fans på Köpenhamns gator här. Är vi förvånade...? Han är ju bara too sexig, inte minst i Susanne Biers "Älskar dig för evigt". Spelar defintivt i samma liga som Persbrandt. Minst.

Är riktigt sugen på att gå och se "Pusher 2" nu, den första delen är en av mina favoritfilmer - älskar dansk film! (Blir väldigt mycket snack om Danmark i alla möjliga sammanhang i den här bloggen känner jag...). Någon som sett den och kan rekommendera alternativt avråda?


Kommentarer
Postat av: sara

Persbrandt är inget jämfört med Mads.. Men jag skulle inte springa efter honom om jag såg honom - bara titta lite i smyg ;)

Postat av: Maria

Okej. Nu ringde de dock från TopShop och det visade sig att damen inte hämtat ut skorna ändå. Jä. Hur e tunikan? Lång/kort? Liten/stor i storleken? Kram/M.

2005-06-09 @ 14:26:10
URL: http://www.maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sara: Så sant, Mads slår Micke anytime! Skulle inte heller springa efter honom som en fjortis dock.. kanske bara gå fram och tala om för honom hur bra han är :)

2005-06-09 @ 20:01:48
Postat av: Ellinor

Maria: GRATTIS till skorna - ibland har man tur! Nämnda tunika går nog ner på höften iaf och är ganska liten i storleken, till min lycka! KÖÖÖÖP!

2005-06-09 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se