BYE STELLA

Äh. Hoppar Stella imorgon i alla fall.. nu börjar det bli lite uttjatat. Plus att jag kan använda pengarna till något bättre. Plus att av allt att döma skulle jag drunkna i varenda plagg (är ju så stora storlekar!). Alla dessa ursäkter kommer dock inte hindra mig från att sitta uppe och vänta in webshopen natten mellan söndag och måndag. Där har jag konto så där behöver jag inga pengar. Förrän senare i alla fall. Och då är det bara att handla massor och skicka tillbaka allt som inte passar. Jag är sååå smart. Muhahahaha!

Kommentarer
Postat av: emma

köp strl 34 i allt!storlekarna är verkligen stora.

Postat av: stina

Tänk så uttjatat det ska bli när man ser många ha det på sig ;)Undrar om vi får höra att någon redan tröttnat på sina stella plagg på Bloggforum om en vecka ??

2005-11-11 @ 08:51:19
URL: http://passionforfashion.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Emma: Ja, jag har hört det också.. och med tanke på att 34 i vanliga fall kan vara för stort för mig så vet jag inte riktigt.

Stina: Det är nog rätt troligt att det blir så.. Ska bli skoj att ses på Bloggforum förresten!

2005-11-11 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se