DAGENS

Hör inte till vanligheterna, men är så uttråkad just nu...
Med inspiration från
Anna.

Plats: Jobb numero uno
Gjort: Skrivit skittråkig artikel om kommunbudget, varit i Centrum och handlat lunch + ätit...
Planer för resten av dagen: Sitta av 1 1/2 h till här, till stan.. äta, sedan jobb numero due till midnatt
Humör: Trött och less... fryser gör jag med
Outfit: Svarta jobbyxorna från LaRedoute, vit finstickad tröja, svart sidenband i midjan, svarta stövletter (fast jag veeet att det är "ute" *s*), Pilgrim i öronen

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! I en gammal kommentar skrev jag att en del lipsyler innehåller mineralolja och du undrade hur man visste det. Gå in på www.mineralolja.tk och läs vilka olika ord som används istället för mineralolja i innehållsförteckningar. Där står en massa info :) Enjoy!

Postat av: Kattis

Äsch, stövletter kan aldrig bli helt ute. Stövletter rockar :D

2005-11-04 @ 11:22:21
URL: http://19hundra76.com
Postat av: Ellinor

Bella: Tack för tipset!

Kattis: Håller helt och hållet med.. jag älskar stövletter! Spetsiga sådana med..

2005-11-04 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se