FEED ME

Spyfärdig av alla Cheez Balls jag proppat i mig.. i stort sett bara för att få slut på påsen och kunna börja om "på ny kula" nästa vecka - måste långsamt försöka ändra mina matvanor för de är verkligen skräp! Rostmackor med marmelad till middag t ex, vad sägs om det?! Har åtminstone lagat köttfärssås till matlåda imorgon, den + lite ris eller couscous tänkte jag mig. Och sallad. Är helkass på att laga mat då jag kommer hem på kvällen eftersom jag är så trött så då kan man åtminstone äta ordentligt en gång om dagen. Nu ska jag iaf göra ett försök att gå och lägga mig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo man säger ofta så....om att läga sig tidigt alltså....lycka till, jag är glad om jag sover innan tre...

Postat av: Ellinor

Anna: I know, somnade inte förrän kl 1 jag i alla fall :/

2005-11-07 @ 10:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se